Zmieniłeś zdanie?

Mamy nadzieję, że spodobał Ci się Twój Meaco,  rozumiemy jednak, że czasami coś nie wychodzi i chcesz, aby Twoje pieniądze zostały zwrócone. Oferujemy naszym klientom 14 dni od daty dostawy odstąpienie od umowy zwrot pieniędzy i uprzejmie prosimy, aby produkt był w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.

Możemy zwrócić pieniądze tylko klientom, którzy kupili produkty Meaco bezpośrednio przez www.meacopolska.com . Jeśli kupiłeś produkt za pośrednictwem jednego z naszych sprzedawców, skontaktuj się z nim bezpośrednio, a on zapewne także Ci pomoże.

Niestety ze względów zdrowotnych i bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu kosztów zakupu filtrów HEPA i węży odpływowych, jeśli plastikowa torba otaczająca filtr/wąż została otwarta. Obejmuje to: filtry Meaco 20L HEPA, filtry Meaco 12L HEPA, zestaw filtrów MeacoClean CA-HEPA 119×5, zestaw filtrów MeacoClean CA-HEPA 76×5 Wifi, zestaw filtrów MeacoClean CA-HEPA 47×5, nawilżacz Meaco Deluxe 202 i  oczyszczający powietrza filtr węglanu wapnia i filtr HEPA/węgiel drzewny, wąż Meaco 20L Low Energy, wąż Meaco 12L Low Energy, wąż Meaco 25L Ultra Low Energy, wąż Meaco DD8L Zambezi, wąż Meaco DD8L i wąż Meaco DD8L Junior.

Produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami?

Jeśli Twój produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami i potrzebujesz pomocy posprzedażowej lub wymiany, odwiedź naszą  stronę pomocy posprzedażnej, aby uzyskać więcej informacji.

 

Jak mam zwrócić produkt?

Jeśli chcesz zwrócić produkt należy pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Wypełniony oraz zeskanowany formularz wyślij mailem na [email protected] w tytule ZWROT. W treści maila prosimy o podanie adresu odbioru urządzenia wraz z numerem telefonu dla kuriera oraz numeru rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot pieniędzy. Twój zwrot zostanie przetworzony przez nasz zespół obsługi klienta. Jeśli poprosiłeś o etykietę listu przewozowego, zostanie ona wysłana do Ciebie tak szybko, jak to możliwe (miejmy nadzieję, że w ciągu 48 godzin).

Produkty można zwrócić bezpłatnie, korzystając z naszej usługi wysyłkowej lub za pośrednictwem wybranego przez Ciebie kuriera Jeśli chcesz zwrócić produkt za pośrednictwem innego kuriera ważne jest, aby zachować dowód nadania przesyłki na wypadek, gdyby coś stało się z Twoją paczką w drodze do nas. Pamiętaj, że nie możemy zwrócić Ci kosztów przesyłki kurierskiej/pocztowej, jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu z własnej woli.

Jak zapakować mój produkt?

Wszystkie produkty (z wyjątkiem części zamiennych) muszą być zwrócone w oryginalnym pudełku i opakowaniu. Ma to na celu uniknięcie uszkodzeń w transporcie i upewnienie się, że produkt zostanie nam zwrócony w stanie, w jakim został dostarczony. Jeśli produkty nie zostaną zwrócone w oryginalnym pudełku i opakowaniu, ulegną uszkodzeniu podczas transportu, co spowoduje częściowy zwrot pieniędzy.

Gdzie mam nadać przesyłkę?

Jeśli poprosiłeś o etykietę listu przewozowego Twoja przesyłka może zostać zabrana z dowolnego miejsca na terenie Polski. Możesz też wysłać ją samodzielnie na adres :

Meaco Polska

ul. Chylońska 82 B, 81-033 Gdynia

z dopiskiem ZWROT

Po jakim czasie zwrot pieniędzy pojawi się na moim koncie bankowym?

Rozumiemy, że czekanie na zwrot pieniędzy może być frustrujące, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby dokonać zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Szacujemy, że pieniądze pojawią się na Twoim koncie bankowym w ciągu 5-7 dni roboczych od dnia wysłania produktu. Daje nam to czas na otrzymanie zwrotu od kuriera i przetworzenie zwrotu. W okresach dużego natężenia ruchu mogą wystąpić niewielkie opóźnienia.

Po przetworzeniu wniosku o zwrot otrzymasz wiadomość e-mail od naszego zespołu obsługi klienta z dalszymi informacjami.