Naprawa gwarancyjna Meaco
Jeśli masz podejrzenie, że Twoje urządzenie Meaco nie działa poprawnie zgłoś naprawę gwarancyjną. Zrób zgłoszenie naprawy mailowo. Wyślij maila na [email protected] w tytule REKLAMACJA.
Zgłoszenie musi zawierać dane tj :
- Numer seryjny ( Znajdziesz go na urządzeniu Meaco )
- Datę zakupu
- Krótki opis usterki
- Adres pod którym znajduję się urządzenie Meaco wraz z numerem telefonu dla kuriera.
- Paragon lub faktura zakupu w załączniku
W Odpowiedzi na swoje zgłoszenie otrzymasz od nas na maila list przewozowy do wysyłki towaru. Bezpiecznie zapakowane urządzenie Meaco w oryginalnym kartonie wraz z zabezpieczeniami wewnątrz przekaż kurierowi.
Zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. W tym czasie otrzymasz informację mailem o naprawie lub wymianie urządzenia.