Naprawa gwarancyjna Meaco

Jeśli masz podejrzenie, że Twoje urządzenie Meaco nie działa poprawnie zgłoś naprawę gwarancyjną. Zrób zgłoszenie naprawy mailowo. Wyślij maila na [email protected] w tytule REKLAMACJA.

Zgłoszenie musi zawierać dane tj :

  • Numer seryjny ( Znajdziesz go na urządzeniu Meaco )
  • Datę zakupu
  • Krótki opis usterki
  • Adres pod którym znajduję się urządzenie Meaco wraz z numerem telefonu dla kuriera.
  • Paragon lub faktura zakupu w załączniku

W Odpowiedzi na swoje zgłoszenie otrzymasz od nas na maila list przewozowy do wysyłki towaru. Bezpiecznie zapakowane urządzenie Meaco w oryginalnym kartonie wraz z zabezpieczeniami wewnątrz przekaż kurierowi.

Zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. W tym czasie otrzymasz informację mailem o naprawie lub wymianie urządzenia.

Energooszczedny-osuszacz-powietrza-Meaco-20-low